13 Mars



Alex hade 2 kompisar pa besok sa de sov i vardagsrummet inatt. Idag fraga Alex om det var okej att nagra till sov over inatt. 6 till kom, sa 8 pers ska sova i vart lilla vardagsrum inatt. Oookej. Na men det ar lugnt, de verkar schyssta. De ska pa natt konstigt som heter Rocky Horror picture show nu vid midnatt, men jag ar inte sugen pa att folja med. Hade flera alternativ men jag ar trott och har ont i magen for jag at for mycket godis. Ska bara se pa NipTuck och Vanner, sa hittar jag pa natt skoj imorgon efter jobbet istallet :)

Kommentarer
Postat av: sophy

hej,



okej okej, läste inlägget och fattar lite lite bättre :p men jobbigt att det blivit ändrat att man måste ha en hel degree istället för certificate. jaja.. that's life.



jag planerar åka i början aug. har inte fått svar än, bara att skolan mottagit ansökan men att det har blivit förseningar för att det var mycket att göra, mycket ansökningar. är lite smått nervös,

tänk om jag inte kommer in?



så jag uppskattar verkligen all hjälp jag kan along the way liksom :) allt från boende till vart man festar bäst :)



du verkar vara en tjej i min smak :) !



ha en bra dag



-S

Postat av: Bina

Det enda jag vet om Rocky Horror Picture Show är det avsnittet av Drew Carey Show som är influerat av det. :P

2010-03-14 @ 20:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback