19 Mars

Sorry dalig uppdatering, men har mest varit jobb. Igar jobbade jag bada butikerna fran 12 pa dagen till halv 2 pa natten. Ledig idag men passade Chloe. Imorgon jobbar jag bada butikerna sa 930-20.30 blir det jobb. Ar iallafall ledig sondag och mandag sen slutar jag helt pa Forever21 1 april och darefter heltid pa Diane's. Tankte ta bilder pa Diane's i helgen sa det kommer upp bilder har i dagarna.

Catharina min underbara barndomsvan kommer och halsar pa mig i juni, wohooo! Ska bli sa kul att traffa dig och visa dig runt i mina trakter! Ska se till att ha fullspackat schema med roliga grejer, sen nar jag maste jobba kan du hanga pa stranden och jag ar saker pa att du kommer spendera timmar med att shoppa ;)


Jag och Catha pa Mio's dop i somras :)

Kommentarer
Postat av: Catha

Catharina vill hälsa att hon inte ser ut sådär längre. :P



Fattar inte riktigt allt detta med att få "visum" för att hälsa på. ska fylla i nån slags esta.. jaja jag får försöka ge mig in i djungeln. USA gillar verkligen bara sig själva?



Two months baby! WOOOOOHOOOO (i björn gustafsson stil)



kram!

2010-03-20 @ 13:09:34
Postat av: Catha igen

kom på att nu kommer jag ju vara borta typ 11 dar så om du kan å så så kanske vi kan ta en sån där kortis till vegas ändå? vem vet? :) hade ju varit askul att se. Jag är ju sån CSInörd så jag hade bara tänkt "ohh det var här dom hitta det liket"



vi kan ju se:)



dagens verifiering: by kinglier. va fan ska det betyda? är som om den försöker kommunicera med mig men inte riktigt vet vilket språk den ska ta. konstig.

2010-03-20 @ 13:11:53
Postat av: catha

haha! den svarade mig med att ha "mr searles" som kod nu! haha. så nu vet jag vad grejen heter på sannas blogg. jag tycker om dig också searles.. men inte på det sättet. jag beklagar. jag hoppas vi kan vara vänner.

2010-03-20 @ 13:13:00
Postat av: sara moune

ahhaha catha!!! du e sa rolig. weeeiiiii sa kul att du kommer!!!!

Postat av: Ellen

Heeej Sanna!

Hittade hit genom facebook! Kul att få en liten inblick i ditt liv på andra sidan jorden. Du e dig rätt så lik dig sen jag såg dig sist (typ 10 år sen haha!) Snygg as always! lyllos att leva i varmt klimat och slippa fejkbränna :). längtar efter sommaren här i sverige nu. hälsa catta från mig när hon kommer å hälsar på! lev livet! KRAM / Ellen K

2010-04-09 @ 23:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback