27 mars

En liten uppdatering. Lordagkvall, jag har jobbat pa Diane's och Forever idag sen at jag middag med Alex, Chris och hans van Nathan som halsar pa. De firar Chris nu for han fyller ar imorgon men jag ska jobba typ 12 timmar imorgon sa vill garna va utvilad.
Har blivit mycket timmar nu nar jag fatt mer timmar pa Diane's men fortsatt deltiden pa Forever (sista dagen dar pa tisdag). Mellan tisdag-sondag var jag schemalag totalt 50 timmar. Efter tisdag kommer jag bara ha Diane's och barnvaktande :) Och framforallt normalare arbetstider. Det var saaaa underbart vader idag, toppenvader pa dagen sen riktigt harlig varm, nastan ljummen kvall. Onskar jag kunde spenderat dagen pa stranden!
Nu sitter jar har och snorar for jag har sett
Marley and Me; bra med kanslig!

Na, dags att sova va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback