Bon Jovi



Igar var vi och sag Bon Jovi pa Staples Center i downtown. Sag konserten fran hyde lounge, alltsa fran en san balkong eller vad man ska kalla det. Fanns alkohol att forse sig med men jag avstod. Jon Bon Jovi var grym! Men jag kan inte sa manga latar haha. Spelade aldrig bed of roses som jag och Sara satt och vantade pa. Han gjorde daremot en mysig cover pa Hallelujah som jag spela in lite av om ni kollar videon. Han ar ratt het, fast det var nagra roliga dans moves han lag inne med, haha skuttande ben och hoppa runt med maraccas.




Filma inte sa bra, nan fran sidan, nan blev suddig, sen blev minneskortet fullt och batteriet dog :P Gick att se dom jatte tydligt pa storbildsskarmen men det gar inte att se pa videon. Jag klippte ihop 3 latar jag filma.
Eller na foressten jag kan inte ladda upp skitvideon pa youtube och jag haller pa att bli vansinnig. Forsoker sen igen! Lagger in Saras video iallafall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback