En pytte jordbavning

Idag nar jag jobbade pa Forever21 var jag overtygad om att jag kande en jordbavning. Bara nagon sekund men jag var anda saker. Fragade nagra andra men de hade inte kannt nagot sa tankte jag kanske holl pa att bli knapp. Fast nu visar det sig att dar var en liten precis den tiden jag kande det.

That was a nice shaker. At 6:11 p.m., a 4.4 magnitude earthquake struck in the Santa Monica Mountains, south of Westlake Village and northwest from Malibu. The Los Angeles Fire Department is in "Earthquake Mode as a preventive measure." They have no reports of damage yet. UPDATE: As of 7:05 p.m., the fire department has stepped down from "Earthquake Mode." However, there is now one reported minor injury that occured when an elderly woman, scared from the quake, ran from her apartment and fell.

Haha! Aww, stackars lilla tant, blir sa radd och trillar for att hon ska skynda sig ut. Na men man vet faktiskt aldrig nar "the big one" ska sla till. Har bara kant en jordbavning innan i Maj forra aret och da var det tydligt och hela rummet skaka. Usch, hemskt hur illa det kan ga, som i Haiti och Chile..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback