Forever21

 

Mitt jobb!

Jag sa till min chef idag att jag kommer fa fulltid pa mitt andra jobb i borjan av April. Ska dubbelkolla pa Diane's imorgon att det fortfarande ar borjan av April som galler; isafall slutar jag helt pa Forever om 2 veckor. De vill garna behalla mig nagon dag i veckan men eftersom Diane's behover "open availibility" pa mig nar jag far fulltid sa gar det inte. Butikerna schemalagger samma dag och det krockar. Samtidigt har jag redan ett onskemal till Diane's att va ledig fredagar eftersom jag passar Chloe de flesta fredagar. Ifall jag far farre timmar till hosten nar beach-sasongen inte ar lika intense, sa ar jag iallafall valkommen tillbaka pa Forever21 :)


Kommentarer
Postat av: Catha

fy va snällt av dem! du har bra chefer:) hoppas du får en bra dag. :) du måste vi vänta en heeel vecka... jag vill boka:P kram!

2010-03-16 @ 12:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback