Menchie's



Mmm, visste att frozen yoghurt stallet Menchie's skulle oppna snart vid mig i Santa Monica och idag nar jag jobba fick jag text fran Sara att det oppnat. Sara var dar med Sophie hon passar ibland men fastan jag missade dom sa blev jag sa sugen att jag promenerade dit efter jobb. Det ar exakt som
yoghurtland som jag skrivit om innan. Halsade pa Alexis som jobbar i den andra mindre Diane's butiken som ligger pa Montana Ave, jattetrevligt tjej, synd hon inte jobbar i min butik. Det var riktigt najs sommarvader idag sa jeansshortsen akte pa sen at jag min menchie's pa balkongen hemma :)

Daylight savings gor sadan skillnad ocksa, inatt flyttade vi fram klockan en timme sa nu blir dagen "langre". Gor man det nu i Sverige ocksa eller ar det senare? Da ar det alltsa 8 timmars skillnad nu eller?



Kommentarer
Postat av: sara moune

mummsiii mumms!!! synd att vi missade dig :( ann alskade de hehe.

hoho jag e busig, tog typ alla smaker ;)

strawberry-banana, cakebatter-peanutbutter, pistach, sen va dar nan ny tropical nat som jag tog och sprinkles. frukten blir sa jjjaaavla kall sa de isar for mkt i tanderna.

Postat av: Åsa

Jag tror det brukar vara sista söndagen i mars som man ställer om klockan i Sverige. Jag har inte märkt att vi gjort det än iallafall ;)



Skulle du försöka åka till NY i sommar eller hur blir det? Kommer antagligen vara där 1-6 augusti, hade varit svinkul om du är där samtidigt! Puss!

2010-03-16 @ 22:28:32
URL: http://ausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback