Sommaren ar har!

ANTLIGEN ar sommaren har. Gick till stranden idag, minst 25 grader och helt underbart. Stannade dar i 2 timmar och jobbade pa min tan, ar trott pa att se ut som en vampyr! Samtidigt snackade jag med Sabina pa msn och det var kul att snacka en langre tid :)
Jobbade 4-8 sen motte jag min brittiska van Emelye och hennes van Hayley pa Cabo Cantina. Inte traffat henne sen i somras sa det var kul att catch up. En melon margarita gjorde sommar-dagen komplett och nu umgas jag med min van Cat. Hon sover har ibland nar hon har skola i Santa Monica, sa slipper hon traffiken fran Hollywood om morgonen, plus att vi kan ha lite quality time.

ps. funderar pa att bli blond igen men fan va jobbig process. Men det ar sa mycket jobb med att va brunett (blond utvaxt och det bleknar jattesnabbt) sa i langden ar de mindre jobbigt att va blond...Hmm..

Kommentarer
Postat av: Bina

Naw, jag saknar dig också gumman!! ♥

2010-03-18 @ 09:39:58
Postat av: catha

Great! nej jag vet. om jag inte är pommes här så varför där? men jag tror jag tänker typ "tänk om jag bara har valet "pommes, pizza eller äpple" till middag. ibland är det ju typ så om man åker på semester. man hittar lixom inte "vanlig mat" och så blir det bara skräp. men det är ju som sagt bara lite paranoia.



hur fick bina dit det där hjärtat? det var ju fint...

2010-03-18 @ 23:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback