Westside Comedy

Victoria akte tillbaka till Hawaii tidigt imorse, sa vi ville gora natt skoj men hyffsat lugnt igarikvall. Min kusin Henrik ar och halsar pa ett par dagar och bor hos var kusin Jenny. Igar planerade de att ga pa stand up comedy pa Westside Comedy Theater sa jag och Victoria haka pa :) Pa denna klubben gjorde de framforallt improvisering, dar de bad publiken om ord de skulle gora natt pa. Till exempel kunde de be om ett amne sasom "saker jag stor mig pa pa jobbet", "kanslor" eller helt enkelt bara slumpmassiga ord. Nagra killar gjorde en lang sketch bara baserat pa ordet "duct tape" dar de spelade ut hur en kille hade tejpat in sin college roommate i duct tape och sen bara spara det ur. Haha! Skitduktiga var dom.
Nagra lustiga killar kom ut med Bruno-brytning och borja prata om Love och Art, de var roliga fran sekund ett och med tanke pa att de improviserade var det javligt grymt! Sjalvklart blev jag offret som de drog upp pa scen, dar de borjade forespraka hur jag skulle leva mer artistic, och visade mig hur mitt liv skulle bli om jag valde jobb vs. art ;)



De gjorde en grej, "thread and hole" som var sa sjukt roligt. Nar de sen tog upp Henrik for att gora det skratta jag sa jag grat. Vet inte hur kul det ar om man inte var dar men vi tyckte det var fruktansvart roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback