Ballar av stal?


Liten hatt vi saljer va?!

Denna bilden togs imorse men den representerar inte riktigt hur resten av dagen blev..
Kommer in och ar pa riktigt bra humor, men da och da pa jobb kanner jag att jag far ta skit som ar obefogad. Trots att jag var pa sa bra humor sa var det en grej som hande som gjorde mig sa forbannad, sa arg att bagaren rann over. Jag sa tillomed att jag inte ens ville jobba nasta vecka. Vi brakade ordentligt ett tag och jag stod fast vid mitt. Slutade med att det ordnade sig och hon bad om ursakt - ville tillomed andra pa schema och gora allt for att jag skulle bli mer nojd! Kandes skont att sta pa mig, jag ar alldeldes for snall och behover tuffa till mig. Vad som ocksa kanns riktigt bra ar att jag under hela tiden kande mig ganska lugn; Jag var okej med att sluta.

For livet brukar alltid ordna sig anda, ar inte det lustigt?

Kommentarer
Postat av: Bina

Go Sanna!!! ♥

2010-05-21 @ 23:16:27
Postat av: Catha

haha jag har helt glömt bort att läsa bloggar nu när jag hittat faroboken. Fin hatt^^ lite jobbigt att inte veta var man går dock. klippa hål för ögonen kanske?



säg till när du fått mitt brev btw! :)

2010-05-26 @ 08:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback