Pia & Dennis

Moster Pia och Dennis ar har och halsar pa Jenny! Och mig! Sa kul att se dom. Vi var och fikade pa ett mysigt stalle pa Abbot Kinney, Jin. Massor med goda kakor och teer. Ikvall ska vi ata middag hos Jenny och Mark :)



De hade med en svensk goodiebag till mig, och min brors dator som jag ska lana. Woho! Blev lite forvanad att den var amerikansk, men det ar annu battre. Slippa anvanda adapter och slippa vanja mig vid svensk tangentbord. Ska bara lista ut hur jag far igang vart tradlosa natverk pa den ocksa :)


Kommentarer
Postat av: catha

Åh Pia! Hälsa henne och Dennis från mig:) Saknar pia. Minns när man hälsa på hos dem och hon alltid sa "vännen" till mig. Det gör jag alltid nu^^ och så hade det sånt shokomac till mackorna... såå gott!



hälsa jenny också:) även om man fortfarande är lite rädd för henne. eller har iaf stor respekt.



bra att du fått en dator nu:) gillar å läsa din blogg^^ såg du mina vallmo shorts? de ligger i min "sanna hög" nu för de ska jag komma i till usa:P



har btw fått sätta dit en hel påse nu för att det blev så mkt.. haha jag kan verkligen inte det där med att vänta med packningen.



kram!

2010-05-04 @ 10:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback