Tur i oturen/ Otur i turen?

Bajs. Hade ju san himla tur att min bror hade en extra laptop nar min dator dog (borjade ryka, kostar 300-400 dollar att FORSOKA laga) Sen hade jag san tajming att min moster kom hit sa han slapp posta den. MEN sen vagrar datorn samarbeta - internet funkar inte pa den. Proffs pa bestbuys geeksquad vet inte heller varfor det inte funkar :( Nagot med mjukvaran, att den inte hitta sin egen IP address och vagrade lata dom gora andringar osv.
Saaa har iallfall san pass tur att jag har min kusins dator tillfalligt. Far se hur jag ska losa detta, sant jobbig sits som jag gar och tanker pa varje dag hur jag ska losa det.

Livet rullar pa iallafall! Det oooordnar sig :) Tog Pia och Dennis till Gyu Kaku haromdagen, nu i helgen ar de i San Francisco. Igar var jag ledig sa jag hangde forst vid poolen pa Shagri-la med Anna ett tag, sen vidare till stranden. Motte upp med Sara och Philippa och fixade naglarna sen hem till Philippa och at, drack vin och prata hela kvallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback