11/15/10



Har inte gjort sa mycket i helgen, mest jobb och barnvakt :) Igar ville ungarna gora Lemonade stand, fast de hade ingen saft hemma. Sa vi plockade massa citroner i tradgarden, som jag fick skala at dom saklart haha. Ner i en blender tillsammans med en miljon sockerbitar, cran-grape juice och is. Tog vad vi hitta men de var fortfarande jattesurt. men gott! Satte oss utanfor huset och folk stannar faktiskt. Tror iaf varannan bil stannade och hon tjana ihop 20 dollar pa en timme (wtf samma som jag far i timmen) Vi hade skylt ocksa men de behovdes inte for nar en bil kom forbi skrek de for full hals LEEEEMOOONAAAADE!!!
Idag ar jag ledig men ska passa Chloe ikvall. Jag fyller ar pa onsdag och som en present till mig sjalv gick jag pa en timmes
helkroppsmassage imorse, jatteskont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback