17 November


Denna gjorde Amber :)

Vaknade av att jag redan hade typ 30 facebook grattis pa telefonen, min fodelsedag hade ju redan hunnit va ett tag i Sverige. Och jag hade ett meddelande av min rumkompis att en present vantade pa mig i koket. Skypade med mamma, pappa (oppnade presenter samtidigt :) och Kimmy, sen med Jonna pa kvallen.




Fick en ballong och skittles av min rumskompis Allie, haha alskar skittles!
De sma prinsess-tartorna och adventskalendern ar fran Jenny.




Planerade inte in nagon middag/utekvall men jag hade bestamt att jag skulle ge mig sjalv en tatuering! Sa bokade in det efter jobbet, Jenny och min rumskompis Allie foljde med. Jag hade en stjarna pa handleden sen nagra ar tillbaka men jag tyckte den va lite tradig sa jag la till 2 till, och fyllde i den gamla som bleknat. Plus att jag ville ha lite skarpare kanter. Jenny betalade som en present fran henne och Mark, sa snalla! Efterat akte jag och Jenny till Shangri-La och tog en drink.



De flesta av mina vanner hade jobb/kvallsklasser eller annat sa en onsdag (eller sa bor de tusentals mil ifran mig!) sa jag har en liten fodelsemiddag pa lordag istallet tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad fin tatueringen blev! Den tröjan du har på dig när du tatueras liknar jättemycket en vi har på Gina nu :) Tänkte ett tag: har hon varit i sverige i smyg och shoppat där? ;)



Grattis igen på födelsedagen, hoppas du hade en jättemysig dag! Puss o kram.

Postat av: Bina

Fin tatueringen blev Sanniz! :D Gjorde det ont ver handleden? :S Saaaaknar dig!! Puss!

2010-11-21 @ 13:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback