Halloween 2010


Jag och tjejerna i grottan.

I ar pa Halloween gick jag till Playboymansion igen. Riktiga halloween var igar, sondag, men jag firade bara pa lordagen. I ar gick jag med Alex, Cat och Jenny (Snow white, flapper girl och vodoo princess). Vi hade jattekul! Ratt snabbt blev de att vi splittra pa oss, enklare, sa jag och Jenny yrade runt och traffa roliga folk och gick Haunted Mansion och bestallde drink efter drink. Blir latt sa med Open bar "ska vi ta en drink till?". Inte att man blir jattefull (lat bli att shotta) men att man ar jamn-full hela tiden, haha. Det ar sa kul att kolla pa alla roliga kreativa costumes. Det ar ju trots allt playboy mansion sa klart dar var manga nakna tjejer. Okej, dom har lite bodypaint och nan strass har o dar men de ar heelt nakna.




Obligatoriska vattenfalls bilden.

Haha titta lilla vodoo-dockan som sitter dar.

Jenny traffa en kille som var pa samma tema-fest som henne helgen innan. Manga var Avatars, och jag traffade "Christian Troy" (Nip/Tuck). Thing 1 and 2. Och Superman raddade mig!








Dj Tiesto var dar och spela. De var coolt! Skulle fotta honom sa ar Paris ivagen, hon ar overallt den dar. Efterat va de tankt vi skulle pa efterfest pa Roosevelt, men de blev sa jobbigt vid stangning nar alla skulle ut samtidigt. Maste ju ta en shuttle darifran, och de va daligt organiserat sa vi fick vanta i mer i en timme. De va kallt som fan! Hade vi vetat de skulle ta san tid hade vi ju chillat vid baren eller natt men nu stod man dar o huttra sa va inte sa sugna pa efterfest efter det. Men resen av kvallen var grym!


Kommentarer
Postat av: Bina

"..så är Paris i vägen." Haha! ;P

2010-11-02 @ 06:50:43
Postat av: kimmy

jävla Paris :)

2010-11-02 @ 07:33:16
Postat av: Ma & Pa

"Den där Paris alltså" haha:-))

2010-11-02 @ 16:39:51
Postat av: Sanna

va fan, e de bara Paris som ar intressant? haha hon tar all uppmarksamhet bitch.

2010-11-02 @ 16:41:50
Postat av: ellie

ser ut som ni har haft mkt kul :P

Postat av: Madde

Cool fest

2010-11-02 @ 17:31:45
URL: http://typei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback