10/16/10



I brist pa andra bilder (har inte tagit nagra alls pa sista tiden) sa kommer har en webcambild/ledtrad till min halloween costume. Ser ut som de blir playboy mansion pa lordagen sen nanstans i hollywood pa sondagen.
Kanner mig lite krasslig. Jobbig huvudvark igar men Linda kom over for chill. Vi kolla film (Happy Endings) och at chips, jordgubbar och brownies (bra combo!) Idag jobba jag till 8, kopte hem Whole Foods sushi, sen kolla Glee som jag fatt hem fran Netflix. Imrg ar jag barnvakt om hon inte canclar, men jag ser fram emot att va dar och leka, va tramsig. Ledig mandag, ar sa sugen pa en daytrip men alla ar upptagna dagar jag antligen ar ledig :( Men kanner jag mig sjalv ratt sa kommer jag ge mig massa assignments jag ska gora sa att dagen blir produktiv atminstonde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback