10/17/10

Var barnvakt idag, en lite halvregnig dag sa de va mysigt att bara va dar och leka. Flickan fick en kanin igar, hennes kompisar har fatt och i den aldern ska ju alla ha samma. Sa hon fick en liten kanin som hon dopte till Coconut. Byggde en hinderbana, precis som jag brukade gora at min hamster back in the days.



Har kant mig lite tradig pa sista tiden, ingen lust att ga ut och festa, lite hemlangtan for jag inte varit hemma sen forra sommaren, lite fast i rutiner och vill ha forandring. Forandring kommer det bli vare sig jag vill eller inte, eftersom mitt jobbtillstand ar over vid arskiftet, men anda.


Sunrise/sets ar bland de basta jag vet, fast de gar aldrig att fanga pa bild.
Gillar hur man ser faglarna flyga pa denna jag tog haromdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback