Bikinis


Vix

Luli Fama

Vitamin A

Jobbar man i en
bikinibutik sa kan man inte lata bli att handla bikinis. Sen far man passa pa medans man har discount for det ar inga billiga bikinins vi har. Jag har iochforsig bara handlat 3 toppar och 2 underdelar (jag gillar att mix and match). De kostar alla kring 70-80 dollar per del, men de ar bra kvalite och med tanke pa vad folk lagger pa festklader sa tycker jag inte det ar sa farligt. Manga vill inte ha samma festklader tva helger i rad men har samma bikini en hel sommar?
Det ar kul att ha alternativ :) Finns en svart Vix top jag nog ska spara ihop till..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh, älskar den från Vitamin A! Liknar en svart jag har från Gina, gillar bandeau-grejen. Du kan ju pull off färgen, hade jag aldrig kunnat ;) Puss o kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback