Ma'Kai

Var inte alls pa festhumor igar efter barnvaktandet men jag hade redan lovat Megan att vi skulle festa. Forvarnade henne att jag bara ville chilla. Men sen skarpte jag till mig, lyssna pa musik och gjorde iordning mig sa vi gick ut lokalt anda :) Jag ar typ aldrig pa festhumor forrans precis innan man ska ut. Tittade forbi nagra barer har kring mig men fastna till slut pa Ma'Kai Lounge, dar en kille gav oss drink efter drink plus shots. Ma'Kai ar ett av fa stallen i Santa Monica som ar mer klubb-kansla. Jag har hort att de anordnas speed-dating dar, det vill jag testa! Iallafall, hade roligt dar sen drog vi hem till mig och dacka. Var tankt vi skulle pa natt poolparty idag men vi var for sega. At frukost pa Panera sen gick vi bort till kopcentret en stund. Nu har jag nyss kommit hem fran en springrunda. Gick inte sa bra idag sahar dagen efter fest men de var nice att bara njuta av en ledig dag och ta en paus nere pa stranden.


En rolig prick fran NY underholl oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback