Semester

Jag langtar saaa efter en semester, och har lite Sverige-langtan bara for det. Var ett ar sedan jag var hemma nu. Gar det som planerat kommer jag aka hem pa en semester i Januari och det ska bli supermysigt. Bara hem och chilla, ata hemmalagad mat, kolla kassa tv-serier med ma och pa, traffa vanner och fika, umgas med min fanclub, och bara vara :)
Mitt arbetstillstand galler bara till 10 januari sa det blir nog typ mitten av januari jag aker ivag tva veckor, sen tillbaka till SMC en termin. Jag vill ha forandring sa funderar tillomed att flytta till en annan lagenhet bara for att fa lite fornyelse. Trivs ju bra har men har myror i brallan och behover miljoomyte eller nagot!



Gosar alltid med vovvarna varje morgon i Paarp :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Jag flyttar till LA i januari och kollar runt lite på lägenheter. Jag har hittat en annan tjej att dela lägenhet med, så vi blir två iaf vilket förhoppningsvis gör det lite billigare. Iaf, jag har sett många som rekommenderar lägenhetskomplex och det verkar ju lyxigt MEN väldigt dyrt. Därför undrar jag, eftersom du verkar ha bott där ett tag, om det går att hitta billigare när man väl åker dit? Om man typ vill ha en vanlig lägenhet med två sovrum och som ligger i ett säkert område hyfsat nära till SMC? Tack på förhand :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback