September

Wow, kan inte fatta att det ar September! i butiken har vi en slags rewardsprogram, sa nar folk betalar sager jag nagot i stil med "we have this rewards program, and its basically 10 % of what you spend today you can redeem in the following month, so in October you'll have --- dollars at this location" typ. Sa bade idag och igar kandes det helt sjukt att saga october. Nasta manad ar October! Snart ar det jul och sen ar mitt arbetstillstand over och jag maste tillbaka till SMC och komma pa hur jag kan stanna langre utan att va student... Okej nu babblar jag pa.
Ikvall var sista strand konserten for sommaren men de va sa tradigt vader och jag var inte pa humor. Min mobil kranglar sa pallade inte texta runt for mkt och de som horde av sig var flakey. Sa nu ar jag pa mys film humor. Onskar det regnade, sa mysigt att se film nar det regnar men de har inte regnat pa sakert 3-4 manader? far halla tummara for regn ikvall. Ska se pa the Princess and the Frog nu och dricka varm oboy, och latsas att det regnar. Myyyyyyys.


Har satt upp en spegel i koket. Tog denna bilden precis medans jag koka en majskolv, gooott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback