Arcade @ Santa Monica Pier

Efter middagen var vi ratt sega men ville hitta pa natt. Funderade pa att ga till en bar och Hollywood namndes, men naa de maste man fixa till sig och va full. Nej tack, jag vill leka! Sa vi gick till spelhallen pa piren o spela spel :) Jag kom o tanka pa nar jag var liten och varje semester nar vi var i Spanien eller pa Cypern sa hangde jag hela kvallarna i spelhallen. Kunde knapt engelska och forsokte kommunicera med de cypriotiska killarna. Kunde saga att jag var fran sverige och fick ur mig "ten" nar de fraga hur gammal jag var. Sen brukade de lagga i mynt och utmana mig pa Tekken. Efter nagra omgangar var de sura for jag vann hela tiden och gick, haha!


Sara var ocksa bra pa Tekken. I've met my match!




Efter jag kastat boll och fatt kuponger fick jag valja ett pris haha.

Sara hitta en som hon vann pa hela tiden hehe.

Sa kul det ar med sant har, igar kastade vi boll, spela airhockey, flipper spel och gamla hederliga Tekken :)
Denna killen var sjuukt bra pa dans-spelet, vi var riktigt imponerade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback