New York, dag 4

Min sista dag skulle vi mota upp min gamla granne Jean. Vi akte till Grand Central Station o motte henne dar for jag ville anda se de. Alskar arkitekturen i NY, sa himla vackert. LA har inga gamla byggnader lol.



Grand Central

Motte upp med Jean och tankte aka upp i Rockefeller Center men det var sa himla dimmigt att vi hade inte sett nanting anda. Promenerade runt, at lunch pa ett salladstalle sen begav vi oss mot Magnolia Bakery. Efter de hade vi inte fatt nog utav sotsaker for vi ville prova City Bakery's kanda hot chocolate, och den var to die for. Helt underbar.







Magnolia Bakery

Chokladen..



Pa kvallen akte vi till en bar i Alphabet City dar vi traffade Jean, Anoush och hans vanner. De var skittrevliga sa vi foljde med dom till ett Blues Stalle, Terra Blues och drack vin. Var verkligen jattetrevligt, kul att testa nya stallen. Nar de stangde hangde vi med dom hem en stund sen fick jag aka tillbaka till Park Avenue och hamta min vaska och bege mig till flygplatsen vid 4:30 am. Tillbaka till La La land.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback