Sicko

Det har varit dalig uppdatering for jag har varit sjuk! De hander ibland att jag blir forkyld, ont i halsen osv men de va nog mer an 10 ar sedan jag var sa sjuk som jag varit i helgen. De borjade onsdag kvall med huvudvark och illamaende. Pa torsdagmorgon va jag uppe 6 o madde fortfarande illa men trodde jag bara va hungrig. Hade prov pa skolan 8 och mitt under provet far jag springa ut och spy i en papperskorg (hann inte till toan). Akte hem och sov typ 5 timmar. Madde illa pa fredagen ocksa men spydde inget, tack o lov. Va typ febrig/illamaende. Pa lordagen madde jag ratt bra men eftersom jag inte kunnat ata varken torsdag eller fredag sa fick jag sjuuk magont nar jag at. Jag och Sara gick och sag Hop pa bio (jattebra!!) men hade ont hela filmen. Nu mar jag bra igen sa de ar roligt att kunna ata och va normal och effektiv. Passade Chloe 7 imorse for de behovde nan som korde henne till dagis sen at jag o sara frukost pa Montana Ave ute i solen. Har varit underbart vader dessa dagarna, love it.


Downtown L.A

I onsdag innan jag blev sjuk var vi i downtown. Kanns alltid som man ar utomlands pa nan marknad i typ spanien eller turkiet. Att det sen var nastan 30 grader gjorde ocksa de gav semester-kansla!



Lilla Chloe imorse, sa sot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback