Better late than never

Jag kom fram till slut! Det blev lite struligt. Nar jag kom fram till Kastrup ser jag att flyget till Chicago ar installt. Grrr fick veta direkt att jag inte kunde forvanta mig att komma ivag forran dagen efter. Sa jakla typiskt for jag och Sara hade ju forsokt tajma sa att vi skulle landa ungefar samtidigt. SAS var iallafall snalla och fixa hotell och taxi/mat kuponger sa de va bara att bege sig till Radisson och hanga dar. Kandes lite lustigt att bo sjalv, och sitta dar i resturangen sjalv sen haha. Men trevligt anda. 6 pa morgonen akte jag tillbaka till flygplatsen och akte vidare till Amsterdam. Nar jag landar far jag reda pa att flighten till L.A boardar! Sa da va att fixa boardingpass fort som fan och sen springa for glatta livet genom hela flygplatsen. Flog med KLM och de gillar jag. Super trevliga och hade en egen liten skarm sa jag sov inte en blund pa de 11 timmarna de tar. Kan aldrig sova annars men speciellt inte om jag har massor jag vill se pa.
Landar i LA och marker nar alla vaskor kommit att min inte ar med :( gick och sa till och de fyllde i grejer och den skulle komma hem till mig typ dagen efter. Men idag nar jag ringt samtal har de emellertid verkat som jag aldrig ser den vaskan igen. Just nu har de ingen koll pa vaskan men far hoppas den dyker upp en dag.
Sa det tog himla tid pa flygplatsen plus att de gjorde en random check pa mig vid immigration sa stackars Jenny fick vanta lange pa mig! Men men nu ar jag framme iallafall :)
Motte upp med Sara och vi var inte superpigga men akte anda in med Philippa till Hollywood. Gick till Supperclub igen och kvallen blev inte riktigt som vi tankt oss. Lite drama och vi avslutade kvallen ganska tidigt. Hade varit vaken i 30 timmar sa det var skont att sova! Fast sen vaknade jag 4 timmar senare. Kul med jetlag. Jag och Sara gick och kakade frukost och sen har jag inte orkat sa mycket mer idag :) Blir nog lugnt ikvall men film eller nagot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback