Castaway

At lordags-brunch med Sara och Philippa idag pa Castaway i Burbank. Det ar skitfin utsikt men det regnade sa vi satt inomhus. Det ar alltsa en resturang som har all-you-can-eat buffet, med alla sorters mat: kyckling, lax, sushi, pasta och omeletter som du far valja ingridienser sjalv, bagels, sallad osv osv. Bottomless mimosas och massa desserts pa det - Sen ar du sa matt sa du haller pa att somna in i en djup mat koma!



Ikvall passade jag Chloe. Vet att jag alltid sager hur fantastisk hon ar men hon AR helt underbar den lilla flickan. Sa himla sot och hon sager de roligaste och gulligaste sakerna. Jag hoppas jag lyckas uppfostra mitt framtida barn som henne, sa valuppfostrad och artig. Idag nar jag skulle natta henne sa laste vi sagor och pratade om allt mojligt. Sa godnatt, men sen kallade hon ner mig och var ledsen. Det regnade och hennes studsmatta var utomhus! Alltsa det ar en stor studsmatta sa den gar inte att ta in, sa jag fick trosta och forklara att dar var ett skydd pa den osv. (hon har nyligen sett Toystory sa hon tror val alla leksaker har kanslor). Hon ville jag skulle stanna sa satt vid sangen tills hon somnat. Sen fick jag forsiiiiktigt slappa hennes hand och smyga ut :) Ska passa henne pa mandag sa da far vi tid att leka mer.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja vi hade jätteroligt :) Vi var danssugna, annars brukar jag också mest gilla bar/pubrundor!



Jag är inne på att skriva en text på ryggen, precis i höjd med axlarna typ. Sen vad det ska stå återstår att se! Antingen en Beatlestext, något fint på latin eller något som bara "makes sense" för mig, haha. Är du sugen på en till? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback