Eden

I fredags var vi pa Eden, en klubb som oppnade for nagra veckor sen. Akte forst till grabbarna for ett glas vin sen vidare till Eden tidigt dar de forst serverade sushi och open bar. Tyckte redbull vodka var det basta alternativet eftersom jag fortfarande kande mig lite jetlag. Fast sen blev de manga fler drinkar och partyt var igang! Hoppsansa va fulla alla blev, men roligt var det. En konstig snubbe fick for sig att ge mig en lapdance, inte den hetaste jag vatt med om dock haha. Sen drog vi till nan efterfest dar jag och Sara mest chilla i en rund agg-stol, tror tillomed jag somna en stund. Sen hem till Kennedys dar vi bara chilla/sov innan vi begav oss hemat. Var mindre kul nar klockan ringde 8 pa morgonen och vi skulle aka till San Diego. Full rulle!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback