Helsingborg

Sista kvallen i Sverige, 2 veckor var precis lagom. Tillbaka till verkligheten imorgon :)
Har hunnit med en hel del, luncher, fikor och middagar. Bland annat sa åt jag, Catha och Sabina toblerone fondue på Oasen i Helsingborg. Lunchat med Pia och Jonna i Båstad och lite kaffe hos mormor efter det.
Igår innan jag akte till Kimmy och Cindy korde jag ner om stranden och gick lite. Otroligt fridfullt och vackert, hade jag bott här hade jag åkt dit minst en gang i veckan. Min kamera dorgfor flera dagar sen och jag kan inte ladda här, men fotade lite med mobilen jag lånat av jonna. Så fint, ser nästan photoshoppat ut.





Kommentarer
Postat av: Bina

Sååå fint! Synd vi inte hann ses mer innan du åkte tillbaka, saknar dig redan! :( Hoppas flygresan går bra utan krångel och att du kommer fram välbehållen! Puss <3

2011-02-01 @ 11:13:43
Postat av: Åsa

Fly safe!! Vi kommer snart förbi på vår road trip :) Puss & Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback