New Years Eve 2010



Dessa tjejerna raddade min nyar! Sasha och Kristina. Tanken var att jag och Cat skulle gora nagot, men jag har varit sa busy sa borjade inte fundera over nyar forrans typ onsdags. Vi hade massa ideer, men inget som lockade supermycket, och de flesta events kostar runt $100. Pa fredagen stod det mellan Malibu och Beverly Hills, men inget av de funkade. Cat ville ata middag med familjen dar hon ar barnvakt men de tyckte inte jag va sa lockande..
Vid 4 pa dagen ser jag pa facebook att Sasha och Kristina ska pa nan fest och efter pratat med dom sa visar det sig att det ar ett houseparty i San Diego. Och de hade plats och ville jattegarna jag skulle med! Woho!
Sa vid 6-7 tiden begav vi oss soderut.
Bilresan ar ca 2 timmar. Kor brevid en bil ett tag me ett gang killar som vi borjar tramsa oss med och gora lojliga grejer, haha. Signalerar telefonnummer och borjar texta sa de kom forbi var fest sen. Lite yngre an vi trodde men de va ratt kul! Festen var jatterolig, manga trevliga manniskor och ganska dramafritt :)
En tjej som var med oss, Adriana, ar fran Bolivia. De har en nyarstradition att man ska ata 13 vindruvor innan tolvslaget, en for varje manad och en for good luck. Med varje druva gor man en onskning sa innan tolvslaget stod vi dar och kaka druvor for glatta livet. Massa champagne pa det och valkommen 2011!




Tva av bil-killarna, haha.


Krashade vid 5-snaret, vaknade vid 10 och akte ner och at brunch i solen. San Diego ar jattemysigt. De andra tjejerna har fler bilder sa kanske uppdaterar sen! Jonna och Karim har varit har ocksa (de firade nyar i Mammoth) men har inte deras bilder. Uppdaterar om de ocksa nan dag :)

Kommentarer
Postat av: sara moune

åh jag vill vara där o festa med dig!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-08 @ 14:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback