SMC Round 2



Dags for skola igen! Eftersom det varit mer an ett ar sedan jag gick i skolan var jag tvungen att ga pa internationella student info-motet igen. Dar de i princip gar igenom hur skolsystemet/landet funkar. Och ja, jag kan allt de dar sa de kandes ratt onodigt. Men de var kul o traffa folk, var ca 50 pers varav halften asian och halften svenskar typ. En kanadensisk tjej var skittrevlig sa vi ska nog hanga nar jag ar tillbaka fran Sverige. Kanns helt okej att ga tillbaka till skolan, inte super excited for jag hade hellre jobbat men whatya gonna do. Kanner mig inte helt klar pa SMC och klasserna ska bli intressanta (bara business). Forhoppningsvis kan jag fixa internship om inte det ar for sent for det.


Sitter pa golvet och lutar mig mot fonstret. Min rumskompis mobbar mig for jag vander mig om var 5 minut for att titta pa solnedgangen. Men de e sa fint ju! Detta ar val 511 bilden pa min utsikt jag lagt upp har men jag alskar det, och det gar aldrig att fanga pa bild.

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Härlig solnedgångsbild =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback