"Give yourself the permission to be a beginner"

Jag visste det skulle bli tufft att flytta hem. De första två veckorna kändes de mest som semester men nu känns det verkligt. Jag var beredd på detta eftersom jag läst om sk. "reverse culture shock". I det stora hela ser jag jättemycket fram att starta mitt liv här men det är inte lätt att börja från början. Och det är inte alltid lätt att släppa gamla livet. Det är en process att hitta jobb och boende och komma in i nya livet. Humöret är upp och ner. Nu är man en nybörjare. Samtidigt är det spännande med ett nytt kapitel och jag har levt mitt liv som jag velat hittils så varför sluta va envis nu? Söker jobb jag håller tummarna för att jag får komma på intervju, och har idag kollat på drömlägenheten. Ihhh vill ha!


Kommentarer
Postat av: Marcus Friberg

Vad söker du jobb som? Var ligger drömlägenheten? :)

2011-08-03 @ 11:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback