Bday party + Grad party

Kass pa att uppdatera som vanligt.
I fredags firade jag min van Adriana som fyllde 31. Vi var ett gang pa Vice Roy som ar sa sjukt fint, men sjalvklart glomde jag kamera. Tankte att jag bara skulle dricka ett glas vin men sen dok en rumansk kille upp som bjod pa shots och champagne och de slutade med att Adriana akte hem ratt tidigt for hon var for full haha. Jag akte vidare med rumanen till baren 3110 dar jag motte upp med nagra svenska killkompisar som jag hangde med istallet. Kul kvall!


Pa lordagen var det overaskningsfest for Martin som fyller 25. Sa vi var hemma hos honom i Marina del Rey och forfestade sen vidare ut. De flesta drog till 3110 men jag och nagra grabbar gick till The Victorian dar Linda hade graduation fest. Hon ar klar pa UCLA nu :) Stod dar och pratade med nagra vanner nar jag ser CAROLINE! Blev sa jakla chockad, hon flog hit och overaskade Linda. Sa himla kul och se henne :) Annu en rolig kvall.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback