Graduation ceremony

Jag kanner inte riktigt att jag "tar studenten" harifran fastan jag ar klar och har 2 Certificates (i Marketing och Management) sa kande inget behov att va med pa ceremonin. Men jag och Caroline gick anda dit for att titta :) mixade kanslor, lite sorgligt for nu ar det over men de ar roligt att se alla sa glada.







Vid sju-tiden blev de kallt sa vi begav oss till "vart" stalle, Huntley. Vi brukar alltid ta en drink eller tva dar nar Caroline ar har. Direkt nar vi kom in grabbade nagra killar tag i oss och kopte drink efter drink. Hade skitkul och bara tramsa.
Sen drog vi vidare och hamna pa strippclub! Av alla stallen lol. Inga bilder darifran for ja, de kan man ju inte. Men de maste man nangang i livet, ga pa strippclub och fa lapdance? Check!

Kommentarer
Postat av: Mona

Hahaaaaaa det vil jeg også!!!! Vi får gjøre det når du kommer nedover;)

2011-06-19 @ 09:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback