Supperclub

Har inte hunnit uppdatera for jag har haft sista proven och inlamningarna nu i dagarna. Har sista provet ikvall sen ar jag helt klar! Alla hade i princip samma planer i helgen - plugga infor finals. Men i fredags hade jag sa sjukt trakigt och tack o lov hade Lisa samma panik, haha sa hon jag och Nicole akte och motte upp med nagra andra tjejer pa Skybar, sen vidare till Supperclub. Musiken var ratt trakig forst men sen var de sjukt bra, Sex Panther hette djn.
Efter hamna vi pa efterfest i Santa Monica, samma som helgen innan. En tjej lagade omelette till alla. Somnade inte forran typ 6 pa morgonen sa de blev att ta igen lite somn pa dagen sen, men de va en mysig dag.



Lisa hitta en Lightsaber

Champagne fran taket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback