Masquerade 2011


Jag, Jenny och Sara

Vi hade flera saker som gjorde att vi inte alls var sarskilt sugna att ga pa Playboy festen i lordags men allting loste sig och vi hade en sjukt rolig kvall! Jag har haft jattekul pa deras halloween fester forr men tror nastan Kandy Masquerade ar annu roligare. Hade en for-drink hos Jenny sen var Mark jattesnall och korde oss till incheckning/shutteln (som sen kor upp till mansion). Det kanske ar lite konstig att beskriva det som mysigt men det var faktiskt riktigt chill och mysigt forst. Liksom bra musik, cool decor och belysning. Gick direkt till baren och sen var man aldrig tomhant efter det. Senare var man ganska full och musiken blev mer party och wiihoo va kul det var!



Det var jakligt kallt, och har varit skitkallt i nan vecka nu. De hade tillomed en bar gjord av is och det varmde inte direkt haha! Precis som for tva ar sedan hangde vi en del med bartendrarna. Vi shottade litta och jag drack mest midori sours och Jenny champagne. Hon trillade vid natt tillfalle och vi tankte att ja man haller val sprit pa sar? Fast vi tyckte just da att champagne var battre ha ha. En bartender var schysst och lana ut sin jacka och de bjod oss pa pizza slice yum.



Jennys sar och en cupcake ^ Isbar och drinkar.










Bob Sinclair var dar och spela (tror jag, har inte koll pa dj's och sant). Skutta runt under kvallen och tyckte all musik var bra iallafall :)
Nar vi skulle ta shutteln darifran (sma bussar for ca 20 pers) sa kommer Jenny pa hon glomt sin jacka. Hon springer av och vi ska motas dar shutteln slapper av oss. Legenden Ron Jeremy var dar foressten. En kille borjade va stoddig och saga taskiga saker till alla tjejer pa shutteln och jag och Sara tjaffsa tillbaka. Val framme sa ar det sa kallt, ar ratt full och tanker att "kan ju sitta pa den har andra shutteln tills Jenny kommer". Sitter dar och det kaxiga killen kommer pa den ocksa, storigt. Den kor och de visar sig att den ska till efterfesten pa Roosevelt och dit ville vi ju inte. Oops. Sa vi sitter och brakar med killen i ytterligare 15 min innan vi kan vanda och aka tillbaka till Jenny, haha. Fast de pajja inte kvallen, var mest underhallande. Rolig kvall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback