Busy Busy

Jag har sjukt mycket i skolan nu, 3 grupparbeten bland annat men det kanns som extra mycket eftersom jag vill fa gjort mycket innan Mona kommer. Hon kommer om en vecka! Sa jakla kul! Sa nu denna veckan ar det mest plugg som galler. Fast inte imorgon for da fyller Cat ar sa hon ska firas :) Har kant mig lite stressad idag, vet inte riktigt var jag ska borja. Det ar da det ar skont att ga ut och springa. Dels for motion men annu mer for sinnet. Fa lyssna pa musik och rensa tankarna.


Sa har hurtig ar jag nar jag ska ut o springa.

Lite Iphone-bilder pa vagen:




Efter gick jag till seveneleven som ligger brevid mitt gamla jobb. Brukade kopa kaffe dar varje dag och cravade det kaffet idag. Fick blommor av blomsterkillen som jobbar dar :) Sa gulligt, glad man blir.


Kommentarer
Postat av: Bina

Aaaawwww, fick du blommor bara så där?! Gud va gulligt! :D

2011-05-13 @ 20:32:16
Postat av: Åsa

Tack, blev jättenöjd :) Mysigt, ha en trevlig helg!



Btw när tror du att du kommer tillbaka? Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback