Helgen

I fredags fyllde Cat ar sa vi firade henne pa Hudson, en bar/resturang i Hollywood. Var en riktigt rolig kvall, fodelsedagstjejen blev jattefull precis som de ska va, haha :) Jag var inte sarskilt pigg dagen efter men hangde hela dagen med en jattetrevlig grabb fran fredagen. Sen var det annu en fodelsedagfest pa lordagen! Kristina fyllde 27 sa akte hem till henne, hon och hennes rumskompisar ar supergulliga. Nar de drog vidare ut drog jag hem. For gammal for att festa tva dagar i rad nu? Idag har jag varit duktig. Forst gjorde jag ett prov i min business law online, sen satt jag och jobbade med ett grupp-project i 5 timmar.


Hade en liten bla klanning, haller jag pa att borja med dagens outfit bilder eller va e detta?

Bday girl :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Klänningen var skitsnygg! Mer dagens outfit tycker jag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback