Helgen

Fredag och lordag blev chill, bara barnvakt hela fredag och lordag men de gjorde att jag kunde unna mig lite shopping idag. Alskar Tj Maxx, dar kan man kopa markes grejer billigt, riktigt bra deals. Annu battre att de ligger bara ett par kvarter fran dar jag bor :) Igar hangde jag pa stranden med Kim, sen kakade vi pa Aroma Cafe pa Sunset Blvd.




Kim har inte bott i California sa lange sa det ar kul att visa henne nya stallen! Vi tankte kopa milkshakes efter men var saa matta och trotta efter att vatt i solen sa skippade de. Madde tillomed illa att jag dackade strax efter 8 pa kvallen, haha! Men vaknade vid 9 att min roommate kom in for att beratta att Osama bin laden var dod, och jag horde folk jubla pa gatan. Sen somna jag om och vakna 2 pa natten wide awake! Sa jag diskade och stadade, at och kolla film sen gick jag och la mig igen.

Idag hangde jag och en van pa Santa Monica Beach, han hade aldrig sett piren sa vi gick runt dar sen hangde pa stranden. Hann med en drink pa Loews hotell ocksa. Ikvall cykla jag till Jenny och Mark, de bjod mig pa middag :) Super trevligt. Har varit sa varmt och skont vader sa nar jag cykla hem 10 pa kvallen i shorts var det fortfarande varma vindar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback