Amber & Jon



Eftersom Amber och Jon blev tillsammans efter jag akt darifran 2004, sa var det jattekul att antligen traffa honom ocksa. De ska ju
gifta sig nasta ar! Jag bodde hos dom i deras lilla lagenhet under hela helgen, men vi var ocksa och halsade pa hennes foraldrar och hade en filmkvall dar. Kandes sa skumt att va tillbaka, men kul!
En kvall var vi pa en bar (Cheers), spelade biljard, sen akte vi och bowla. Lagger upp en video med lite blandade klipp.



Hade en Seattle dag nar vi gick runt och utforska staden. Space Needle var jag uppe i nar mamma, pappa och bror halsade pa mig pa Springbreak under mitt High School-ar, fast vi var forbi dar nu ocksa. Sista dagen innan jag skulle till flygplatsen at vi lunch pa en all-you-can-eat buffet med pizza, pasta och sallad. Tror jag gatt upp typ 10 kilo denna helgen, haha och Amber insisterade pa att betala allt for mig. Vagrade lata mig betala for frukost, lunch, middag, drinkar, bowling, bio osv osv eftersom jag betalt flygresan. Helt galen, tankte tillomed betala for min shopping sa pa Forever 21 fick jag springa och betala i smyg. Vi sag The Blind Side pa bio, den var skitbra, se den! Hade min favorit Ben & jerrys pa bion - Coffee and Heath Bar crunch. En dag fick Amber aka och jobba ett par timmar men de gjorde inte mig nagot, da passa jag pa att gora laxa. Nu ar bade Jon och Amber installda pa att kanske flytta ner till Cali, skulle va riktigt kul! Men jag vet fortfarande inte om jag ska stanna kvar har sa de bestammer inget an. Fast de har redan borjat kolla hur det ser hur med jobb och lagenheter, hehe. De vill jag ska fira jul med dom, men det blir billigare och enklare att stanna i LA. Stannar jag kvar tanker jag definitift aka upp en helg snart igen :)



Kommentarer
Postat av: Så kul det såg ut! Saknar er alla och allt! Sanna, du är ungefär som Pappa på bowling fast bättre,

2009-12-03 @ 22:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback