Kat DeLuna @ Popstarz


Igar var det en san fredag nar man kanner sig seg men samtidigt vill man sa garna gora nagot... Regna gjorde det ocksa. Su ville ut och dansa och lyckades overtala Felix att hanga med till Popstarz, bogklubben som jag varit pa
en gang innan. Var fortfarande ganska sega sa slappade mest i mysklader och drack frozen daiquiri's tills klockan blev halv 12, bytade om till lite finare klader och mot POPSTARZ i West Hollywood.

Denna ganger var det inte lika poppig musik som sist, men sjalvklart spelades anda Wannabe. En kille dansade forbi mig och skrek; Babyspice! Haha! Usch jag maste verkligen farga haret dehar funkar inte ;)
Vid halv ett entrade Kat DeLuna scenen, kanner mest till Run The Show och Whine Up. Hon sjong ocksa Akons Right Now + tva andra latar. Siken rost tjejen har, och dansa kan hon. Hon ser sa liten ut, kollade upp det och hon ar 87:a. Det ar natt med henne som paminner mig om min lilla norska van Mona, sa jag saknade henne helt plotsligt! Nar klubben stangde blev de en svang genom drive thrun pa Jack in The Box sen somnade vi i Su's soffa nar vi forsokte se en film.


Kommentarer
Postat av: bina

haha "babyspice".. ;P när ska du bli brunett då? puss!

2009-02-08 @ 11:12:05
Postat av: Malin

Åhhhh... när jag äntligen får tid över från all skit här i Sverige och kan läsa din blogg,så får jag se underbara Sanna och alla grannar som har så grymt kul!!! Jag vill också!! Fan va kul vi ska ha det!! Saknar dig!! Stor kram!!

2009-02-08 @ 14:05:22
Postat av: Sanna

bina: Far se nar jag blir brunett, OM jag blir de...Vill ha extensions i vilket fall som men vet inte om jag ska ha vanlig naturlig blond eller farga chokladbrun.. ;)

Malin: Jaaa, snart ar du har igen!! Ses pa torsdag!

Postat av: Tobias

sant, det är så himla bra program :D love it!

2009-02-08 @ 23:56:50
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Cathalina

vad står det på din arm? har du tatuerat dig igen? och ja... när färgas håret?

2009-02-09 @ 14:30:49
URL: http://liljahazard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback