Oslo - Lordag


Anna, Sara, Mona.

Vaknade vid 10 av att Anna ringde; hon och Sara bor utanfor Oslo och jobbar inom varden, men kom in for att festa med oss :) Jag bodde med Anna och Sara och tva andra tjejer 2:a sasongen pa Gran Canaria, sen var det
Anna jag bodde med forra varen i Oslo ocksa. Sa mysigt nar GC-ganget ar samlat, sist vi fyra var samlade var i februari 08.
Pa dagen gick vi runt lite i Oslo, at sallad pa Cafe Sor sen hem till Mona igen dar vi hade lite forfest med nagra andra norska tjejer. Jag och Mona var sa himla bakfulla och folk rokte inomhus vilket knappast hjalpte mot min huvudvark, men vi var ganska laddade anda :)


Nu ar ingen av oss blonda langre :)

    
Gick runt till olika stallen men inget som kandes sadar lockande. Sen skulle jag sjalvklart tappa min redan-pajjade-kamera i marken, sa de flesta bilderna sen blev kassa. Det blev lite drama, sa alla var inte sugna pa att festa. Vid 2-tiden kasta jag och Sara in handduken och skulle ga hem till Mona, men varken jag eller Sara hittar sa bra i Oslo. Vad som borde ta 20 min fran Akers Brygge till Mona tog oss en timme (barfota). Kopte med oss mat, chips och cola fran Deli de luca sen hem och titta pa tv tills Mona kom hem sa vi kunde oppna for henne :)

Kommentarer
Postat av: Mona

Sanna,tafser du på meg på det bildet av bare oss???

2009-07-28 @ 16:48:42
Postat av: Sanna

Haha klart jag tafsar! eller jag vetifan va jag gor egentligen?

Postat av: sara moune

jaa du med ser de ut som :) du far komma o jobba med mig

2009-07-28 @ 23:29:39
URL: http://www.saramoune.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback