I Love You, Man



Igar blev de en slapp dag, kakade pa McDonalds med Sara (Big N Tasy meal med bbq+ranch dressing sen glass!) OCH pa bion at jag en HEL pase med sour patch kids, madde sa illa, haha! fetis.
Filmen var iallafall skitrolig, alskar Paul Rudd. Hans roll som gullig/awkward var sa bra att jag undrar om han ar sa annars ocksa? Jag gillar ocksa hur filmen visar akta Los Angeles, de kandes som jag satt med dar i bilen pa Santa Monica Boulevard eller gick med dom pa Venice, san vardag for mig. Baren de ar pa i filmen 
(James' Beach) har jag varit pa ocksa.
Rekommenderar filmen starkt, hysteriskt rolig och mysig!

Kommentarer
Postat av: Erik

Haha, jo jag var på Popstarz i fredags och gick vid stängningsdags, så det kan ha vart mig du såg.

Var första gången jag var där. Hade sjukt kul!



Hur är foxtail egentligen? Jag har hört en massa om det, men aldrig tittat in. Brukar mest hamna på abbey och ställena omkring.

Postat av: Erik

Jo, kul ställe så drar tillbaka snart förmodligen.



Hade faktiskt vart sugen på att flytta om jag stannat. Men jag åker hem i slutet av juni, så det hade inte vart så lönt.

Hoppas du hittar någon bra i alla fall. Det gjorde inte vi när vi var på jakt, höhö.

2009-03-25 @ 03:38:55
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback