Huntley & Viceroy



Kande for att ga och ta en drink sa jag och Victoria gick till the penthouse pa Huntley Hotel (har varit dar nangang innan och tatt en drink och nangang bara kaffe och tittat pa solnedgangen). Tittar pa drinklistan och de mesta ser gott ut men sa kanner jag lukten av mynta sa det maste bli Mojito, sa gott nar de gors ratt :) Motte upp me Victorias kille och hans vanner pa nan bar i Westwood, men stallet var som en sunkig kvarterskrog, sa vi akte vidare till Viceroy har i Santa Monica som jag velat ga till lange. Gillade de sa kommer sakert ga dit fler ganger! Bara 8 kvarter fran mig sa det ar ju nara och bra. Kom hem ganska tidigt, at lite chips sen nanna jag och Tinosh gott.



Idag barnvaktade jag Sophie som Sara annars passar. Hon ar 7 och ratt sa kravande, men fint med pengar... Idag akte jag med familjen och kaka lunch i Malibu sen sista timmen chilla jag vid poolen medans jag domde Sophie och hennes kompis Ava nar de gjorde fina hopp - Man ska inte klaga!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! Jaa, snart kommer ni äntligen träffas, tror han kommer ääälska tant Sanna! ;D Har inga planer på midsommar mer än att hänga med dig och Mio. ;) Om N inte jobbar så hakar han väl på. :) Puss

2009-05-26 @ 18:10:45
Postat av: Erik

Haha, vilken grej. Döma hopp alltså.

Slappt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback