Just keep swimming



Igar var ingen rolig dag, grat i princip hela dagen och sag ingen losning...Tog mig anda i kragen och tankte ut lite planer...Fixade vad jag kunde idag och jag tror jag ser ljuset i tunneln. Tanker inte ge upp! Ser inget annat an att komma tillbaka hit i host och gora klart min Certificate; vilket inte gar om jag inte betalar hyran och har en rumskompis.
I somras skrev jag
detta inlagget, och just det armbandet hade jag pa mig idag for att peppa mig sjalv. -Follow your heart-Live your dream-

Kommentarer
Postat av: Andrea

Min finaste Sanna... Krama nallen hårt! Hoppas verkligen att det löser sig för dig! Love you!

2009-05-12 @ 23:35:30
Postat av: alma

Hang in there! tänker på dig o skickar lite styrka!

Postat av: Lena

Awww, Sanna blev riktigt rörd av din bild och ditt inlägg.

Skönt att du kan se en ljusning iaf.

GE INTE UPP, klart du ska komma tillbaka.

STOR KRAM

Lena

2009-05-13 @ 08:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback