De blev en liten paus

Det blev visst en liten bloggpaus dar, mest for jag var barnvakt varje kvall tisdag-fredag forra veckan sen har jag haft massa annat att gora. Tack vare barnvaktandet kopte jag en ny kamera idag, det va pa tiden! Har i princip inte anvant min kamera sedan Su och Jeans fest i Hermosa Beach forra aret, da jag rakade ta sonder den.

ny kamera

Philippa hade fyra vanner fran Tyskland pa besok sa i Lordags skulle vi ga ut med dom. De bodde pa Hilton Hotel och for forsta gangen i mitt liv fick jag anvandning for DEN ENDA tyska frasen jag kommer ihag fran skolan.
Wo zum toefel ist das hotel, Ich mochte ein vedamte drink haben :D sa jag stolt och de var imponerade, sen fick jag lara mig en mening att lagga till, haha.
Nar vi kom till klubben var det full capacity och det ar i princip omojligt att komma in om man har 4 killar med sig. Vi tankte testa en annan klubb och en av killarna ville till Les Deux for han sett det pa The Hills. Sa vi promenixade runt pa Hollywood Blvd ett tag men sen strunta vi i det och kopte mat istallet. Killarna skulle vidare till Hawaii 8 pa morgonen dagen efter, men de kommer tillbaka en svang till LA i helgen.


Kommentarer
Postat av: Ma & Pa

Haha, det enda jag lärde mig på 4 år var durch, fur, gegen, ohne , um, wieder! Stavas antagligen inte så, men i.a.f.

PoK

Ma&Pa

Postat av: sandra

precis! det är så skönt med ett gym nära där man bor:) om jag hade haft gymmet 20 minuter bort istället för 40 sekunder bort så skulle jag faktiskt inte gå dit lika ofta:p tror det är väldigt mycket att ha allt nära och lättåtkomligt:p

2009-09-29 @ 08:02:57
URL: http://fitnessbysandra.blogg.se/
Postat av: Bina

Hahaha! Jag är stolt, Sanna! Finally! ;D

2009-09-30 @ 08:34:10
Postat av: Lovisa

Oh en ny kamera! Behöver jag också! Va det kameran på bilden du har köpt? Kan du tipsa om bra funktioner man ska leta efter o vad din kamera heter? (finns antagligen inte här i sverige än,men men)

Du ska inte med på vacation till GC i februari för lite carnevalande;-P ??

kram

2009-10-01 @ 04:52:38
URL: http://lovisabitar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback