Philippa / Chloe

Igar fyllde Philippa ar sa vi firade henne pa Gyu Kaku, en japansk BBQ resturang. Det var dar vi var nar jag fyllde ar ocksa, maten ar helt himmelsk! Det blev lite missforstand om VILKEN Gyu Kaku vi skulle till sa halften akte till den i Beverly Hills, halften till West Hollywood, men de loste sig till slut.
Idag ska jag traffa Chloe igen, har inte sett henne sen Juni! Det ar flickan jag passar ibland, hon ar sa sot och de vaxer sa fort i denna aldern, sa de ska bli spannande att hora henne prata och allt nytt hon kan saga :)
Vet inte hur lange jag ska va dar idag men ikvall blir det nog MyHouse for att fira Philippa annu mer.


Har vatt en svang pa gymmet, nu ar det kaffe och lunch innan jag ska ivag till Pacific Palisades.

Update: Blev att jag var barnvakt hela kvallen. Chloe var lika sot som vanligt men kan uttrycka sig battre, sa gulligt nar hon ar sa liten men sager saker som "How was your day?". Verkligen skillnad sen jag sag henne for 3 manader sen. Hon stammar lite nar hon inte kan hitta orden men de gar snart over.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback