Santa Monica Pier 100 ar

Igarkvall var det stort firande pa piren for den fyllde 100 ar. Jag gick inte anda bort till den eftersom det var galet mycket folk sa jag stallde mig vid Ocean Ave och tittade ut over piren och stranden, klockan 0850pm skulle det namligen vara en fireworks show ute i vattnet. Det holl pa konstant nastan 20 minuter, massor med stora fina fyrverkerier! Enda gangen jag sett en san show innan var pa Gran Canaria i december 06, som jag skrev om i bloggen ocksa. Denna i Santa Monica var lika fin, fast de spred inte ut fyrverkerierna sa mycket sa det blev ganska rokigt. Jag hoppas jag ar kvar har nar piren fyller 150 ar... :)


Kommentarer
Postat av: Ea

Jag hoppas för din skull att du är det, men inte för min skull. Saknar dig S!

2009-09-12 @ 12:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback