ETT jobb!

Har antligen slutat pa Forever21! Det blev jobbigt de sista dagarna nar jag jobba ca 10-12 timmar om dagen. Fran de ena jobbet till de andra. Lite trakigt saklart att sluta, men jag kommer ju fortfarande shopa dar och halsa pa de andra employees da och da. En del var jattegulliga (alla gaykillar tex) och andra kan jag klara mig utan (tjuriga managers) haha. Aven om jag ar valkommen tillbaka sa tvivlar jag pa att jag gar tillbaka, skulle de cut my hours pa Diane's i slutet av beach-sasongen sa letar jag hellre efter natt nytt. Mer spannande :) Vill garna hitta nagot med stabilare timmar och battre timlon isafall, kontorsjobb.

Har inte haft sa intressant liv de senaste veckorna pga allt jobbande hit och dit. men det ar INGET emot min manad pa Gran Canaria da jag korde
dubbelt upp en hel manad. Jobbade som servitris dar nere i 4 manader men den sista manaden jobbade jag som bartender ocksa. Kommer ihag att jag overdrev i bloggen och skrev att jag sov 4 timmar per natt, men i verkligheten var det narmre 2-3 timmar per dygn men ville inte att ma och pa skulle blir for oroliga. En jobbig tid men tanker ofta tillbaka och saknar den tiden. Kunde inte riktigt uppskatta det lika mycket da, var for trott haha!


Kommentarer
Postat av: catha

haha ja den gången minns jag... det var så roligt! fast va var det nu du sa till svante när vi skulle gå? minns att jag berättade det dagen efter, men nu minns jag inte alls. det var ju nåt asotrevligt. :P sen fick vi skjuts hem och du tyckte det gick så långsamt haha:P



speedy gonzales sanna;)



ses om några veckor! kramar:) och glad påsk!

2010-04-01 @ 13:12:52
Postat av: Bina

Vilken gullig kommentar du lämnade i min blogg! Tack finaste Sanna, du är go du! :) Puss&Kram

2010-04-01 @ 20:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback