Oscars



Alla snackar om Oscarsgalan sa igar efter jobbet motte jag kusin Henrik pa
Casa del Mar for att catch up medans vi sag pa Oscar's. Hela bar-omradet var fullt av folk som satt i mysiga soffor och hejade. Vi satt i baren och dagen till ara drack jag en Avatartini (sjalvklart bla). Av de som var nominerade till best motion picture har jag bara sett Inglorious Basterds och Avatar som bada ar helt fantastiska filmer. Det var Hurtlocker som vann tyvarr.

Jobbade idag pa Diane's, Imorgon pa Forever21 sen Diane's. Kommer troligtvis ge min "2 week notice" pa Forever om en vecka, och enbart jobba heltid pa Diane's i April. Gillar Forever, det ar helt okej, men tiden gar SA langsamt nar jag ar dar, fastan man har mycket att gora hela tiden. Vann "best customer service" haromdagen sa det ar kul man ar uppskattad iaf :)


Kommentarer
Postat av: catha

ja men du har ju darin och taylor lautner också;P mums haha



coolt att folk sitter på fik och hejjar:D här har ju ingen nån koll. är ju mitt i natten. så det är ju några på svt som sitter i ett sorgligt rum och kommenterar i mellan pauserna.



tror du jag kan komma i sommar?

2010-03-09 @ 10:09:36
Postat av: catha

oj fast då börjar ju nästa utbildning.. då har jag ingen aning om när man är ledig. typ påsk då? de veckorna jag sa är typ antingen början av juni eller slutet av augusti (sista veckan). tänkte komma en vecka. :)



kram!

2010-03-10 @ 11:09:12
Postat av: catha

oj sorry datum! okej mellan 1-20 juni eller 23-30 augusti. annars får vi vänta till efter och se när jag kan:)

2010-03-10 @ 11:11:14
Postat av: catha

fan det är skitkonstiga saker man ska skriva för att verifiera att man inte är en dator:



inequite inspectors



shulmachen joyus



wtf?

2010-03-10 @ 11:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback