Chloe 4!

Min lilla Chloe har fyllt 4! Borjade passa henne nar hon var 2 och hon ar den goaste och mest valuppforstrade, smarta lilla flicka jag traffat. Jag jobbade hela dagen i fredags men tog en langlunch och gick till piren dar de hade kalas. Hon alskar karusellen sa perfect stalle att ha kalas pa :)




Svart o fanga pa bild men har fargat haret igen! Fortfarande blont men lite ljusare och
jamnare farg. Och sa klippte han mycket grrr, kanns kort. Som en pojke. Oh well, de behovde klippas.



Annars har de varit en lugn helg. Jenny och Mark ar i Joshua Tree sa har bott hos dom i Venice och passat katterna. Igarkvall kom Linda forbi, sa drack vi lite vin sen forbi The Other Room pa Abbot Kinney. Idag har jag passat Sophie, karvat pumpor, spelat wii, malat naglar och lockat har :) Nu ska jag snart pa bio. The Social Network!

Kommentarer
Postat av: Bina

Haha! "Som en pojke.."! Haha, jag kan riktigt höra dig! ;D Puss

2010-10-11 @ 23:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback